asianbazzie.reismee.nl

DAG 4, .. scherven brengen geluk ..

Vandaag ben ik in de ochtend naar de zogeheten killing fields geweest, op vervolg van de vreselijke plekken waar ik gister ben geweest. Ik heb het over 2 dgn verdeeld aangezien het echt impact heeft op je. Dus ik wilde het graag een beetje verdelen en niet de hele dag alleen maar ellende te moeten zien. Wederom behoorlijk aangeslagen kwam ik ik hier vandaan. Ik ga niet op de details in over deze plekken verder, ik wil het ook leuk houden om te lezen. Maar velen van jullie zullen het al wel weten lijkt mij.


Anyway, hierna lekker terug gegaan naar de stad om mezelf te trakteren op n heerlijk maaltijd uiteraard. De rest van de dag veel geluierd, beetje hangen hier en daar in de stad en gewoon lekker turen naar de rivier, het verkeer en al die mensen. Dat brengt me echt tot rust. Maar die rust in mij, was redelijk snel weer verdwenen .. Toen ik namelijk lekker even op bed lag te chillen met mn laptop op schoot, gleed mn laptop weg en stuiterde met zn scherm op n hoekje van de stoel naast mn bed.. krak zei mijn scherm toen .. NEEEEEEE ... ik flipte de pan uit en kon wel janken. Dat ding heb ik echt keihard nodig namelijk. Om mn verhalen te schrijven, fotos te bewerken, informatie op internet zoeken en af en toe n filmpie kijken ...
Rustig, rustig .. adem in, adem uit .. Besef je dat je in azie zit en dit zoo gefixed kan worden ! Dus ik de tuktuk ingesprongen (supertoffe dude die me vaker heen en weer brengt hier) en zei " laptop fix shop, NOW please" .... Ok mister !
Een half uur later en 85 dollar lichter zat ik weer achter mn laptop te tikken met n nieuw scherm :-) Maar goed, wel weeer n domper in het begin van mn vakantie. De tweede al. Dus je begrijpt dat ik niet zo lekker in mn vel zat, ondanks dat ik in het heerlijk azie zat. Normaliter zit ik echt 24/7 keihard te genieten, maar op 1 of andere manier wil dat nog maar niet lukken. Maar ... 5 min later klonk daar mijn mobieltje (die met cambodjaanse sim) .. en 1 van mn vrienden hier vroeg of ik weer zin had om met ze te gaan eten ... HELL YES ! Effe mn ellende wegvreten met mn cambodjaanse vrienden zeg ik geen nee tegen !

Dus al met al is deze dag heeerlijk en supergezellig afgesloten in wederom een restaurantje met allleen maar locals :-). Scherven brengen dus echt geluk uiteindelijk !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!