asianbazzie.reismee.nl

DAG 28 t/m 31, Koh Rong Samloen, little paradise

Aaaaaaaaaahhhhh... Wat zaaaaaaalig dat niks doen ! Na 4 wkn heen en weer gestuiterd te zijn door een groot deel van het mooie cambodja was het tijd voor de billetjes om eens ff lekker 4 dgn te relaxen.

Ik zit nu dus op een eiland, iets van 23km van de kust vandaan. Heb daar een bungalowtje gehuurd pal aan de zee.

Bij het boeken had ik gevraagd om een bungalow die lekker afgelegen lag .. Nou das gelukt. Aan de rand van de zee aan het einde van het pad is mijn bungalow. Nummertje 8. Heerlijk afgelegen en geen hond (die trouwens wel af en toe langswipt) die daar komt. Het enige wat ik tot nu toe op bezoek heb gehad of voorbij heb zien vliegen zijn: een 4 tal gezellige kippetjes die een bliksembezoek deden bij ome bas, een soort toekan (die vogel met heeeeele grote snavel), heel veel libelles, meerdere mega grote gepantserde mega kevers, giga grote wespen (halve meter ofzo ..ok ..ok .. 8 cm) en nog allerlei ander vliegend spul. Ook een hele mooie doe-niet-zo-gek-ko in mn wc. (dat zie je bijna altijd in die bungalowtjes aan de zee).
Kortom, gezellige boel dus !!

Het 'resort' waar ik zit is echt heeeeel chill ook, mooie groot open relaxte chill ruimte van hout, met allemaal kussens waar je heerlijk onderuit gezakt je hapje eten/drankje kunt bestellen. Met supermooi uitzicht rondom over de zee en de omliggende eilanden. Ik heb hier serieus 1 van mn lekkerste cheeseburgers ooit gegeten (werd een dagelijkse middag hap ..hahaha) .. die maken ze altijd zelf in deze landen. Heerlijk gekruid gehakt en superlekker broodje en zelf gemaakte patat erbij. Nee idd, niet bepaald khmer food, maar who cares ? ..hihihi

Er is een klein haventje en verder is het een ini mini dorpje hier. Er zijn iets van 8 chill out barretjes, waar je lekker je drankie kunt doen met chille muziek op de achtergrond. Nergens harde muziek ofzo. Lekker is dat echt. Dat komt wel als ik weer thuis ben ... Prepare neighbours !! Paar kleine winkeltjes en wat bungalowtjes en dat is het wel eigenlijk.

Het strand waar ik het net over had, is ook echt mooi. Suuuuperhelder en lekker warm water. Schoon strand met licht zand. Aan de kustlijn staan allemaal soort van mooie naaldbomen met hier en daar een verdwaalde palmboom.
Verder heb ik het eiland niet echt verkend. Ik ben echt zo lui als het maar kan nu. Dus de dag ziet er meestal zo uit. Opstaan, ontbijten, chillen in hangmat, begin vd middag zwemmen, eten, terug naar bungalow met paar biertjes en bakken in de zon in mn hangmat, eten, cocktailtje drinken in 1 van de chill barretjes, slapen :-).
Wat vervelend allemaal hoor :-))))

Aangezien dit luie varken toch niet heel veel meer boeiends gaat doen dan bovenstaande, ga ik het qua verhaal op mn blog ook hier bij laten totdat ik weer terug in PP ben denk ik (ik zei toch dat ik lui was ?). Ga jullie niet nog meer kwellen met mijn paradijs verhaaltjes .. hmmm of misschien wel ?

Anyway, ik kijk wel of ik mn hangmat uitwil om nog een stuk te schrijven ok ? Sowieso ga ik nog wel hele zooi fotos online smakken van mn sunsetjes, die waren wel vet namelijk .. Lekker op n rots zitten met n paar koude rakkers en genieten maar ! En wat van t eiland natuurlijk.

Toedeloe !

Reacties

Reacties

kryss

¨ Opstaan, ontbijten, chillen in hangmat, begin vd middag zwemmen, eten, terug naar bungalow met paar biertjes en bakken in de zon in mn hangmat, eten, cocktailtje drinken in 1 van de chill barretjes, slapen¨" zeg maar zoals chris vakantie viert ;)

bas krijger

inderdaad :-) (en ook in normale leven eigenlijk) hihih

kryss

je leeft maar 1 keer he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!